De eerste week, de eerste week alleen, alleen maar eersten

10 september 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Nou daar ben ik dan, de eerste week Los Angeles zit er op en morgen kan ik dan eindelijk naar school waar ik zóóóóóóó benieuwd naar ben. Maar laten we bij het begin beginnen. Op maandag 4 september werd ik door mama, Joyce en tante Eef naar het vliegveld in Dusseldorf gebracht. We waren lekker op tijd dus konden we nog even gezellig wat drinken met z'n vieren voordat we afscheid namen en mijn reis begon. Het begon met een kleine vertraging meteen in Dusseldorf, ja goede start, maar dit had gelukkig geen consequenties voor mijn aansluiting. De vlucht ging verder helemaal prima, ik heb goed gegeten, leuke films gekeken, een tukkie gedaan en ik was rond 22.00 uur lokale tijd aanbeland bij mijn kamer. Er zitten aardige mensen hier in huis en ik heb een mooie en ruime kamer, helemaal prima om hier 10 weken te zitten. De rest van de week heb ik het vrij rustig aan gedaan, ja een beetje saai maar goed. Ik heb de omgeving een beetje verkent, boodschapjes gedaan, een naar mijn idee typisch Amerikaanse fiets gekocht en me gemeld op school. Maar natuurlijk ook tijd gehad voor leuke dingen. Ik ben donderdag wezen surfen met local Quinn. Via Airbnb zijn verschillende groepsactiviteiten goed te regelen dus dat is erg leuk. Surfen was ook met een groep van 8, allemaal een plank en gaan. Ik heb wel geteld twee keer rechtop gestaan, niet slecht al zeg ik het zelf haha. Zaterdag ben ik met een groepje van 4 en ranger Ted een hike gaan maken in de Hollywood Hills naar de Wisdom Tree en de achterzijde van het HOLLYWOOD teken. Het was soms best vermoeiend in die hitte, maar het uitzicht over Los Angeles is erg mooi en Ted kon veel vertellen over wat we zagen in de omgeving. Ook konden we in de verte nog het bewijs zien van de bos brand die ze hebben gehad. Al met al dus een leuke startweek gehad. Morgen begint mijn enorm drukke schoolrooster dus ik laat alles lekker over me heen komen en jullie horen nog van mij!

1. Twan:
    10 september 2017
    Dat klinkt al als een hele leuke week👌🏻 Heel veel plezier nog de komende weken en vooral je eerste schooldag💪🏻 Leuk om op de hoogte te blijven van jou reis! Xoxo
  2. Eef:
    10 september 2017
    Wat een goede start van je avontuur! We vinden het heel leuk dat we je kunnen volgen via fb en je blog. Succes morgen met je eerste lesdag. Dikke knuffel xxx
  3. Conny van Remmen:
    10 september 2017
    Hoi lieverd, al veel gezien en gedaan.
    Was fijne je even via Skype gezien en gesproken te hebben.
    Veel succes en plezier op school 💋❤️
  4. Lyda Sloot:
    10 september 2017
    Hoi, leuk om je verhaal weer te lezen, je hebt al best veel gedaan en gezien, nu maandag lekker aan de gang op school. Heel veel succes en nog veel plezier daar. 😙
  5. Moreno:
    11 september 2017
    Hey meisje, wat super leuk allemaal! Echt stoer gesurft zeg ! Trots op je! Nog heel erg veel plezier daar en we denken hier allemaal aan je! Liefs Moreno
  6. Martin & Maria Ebben:
    11 september 2017
    Gaaf, Chantal! Wat heb je al veel gedaan en dat in nog maar 1 week. Het wordt vast een bijzondere tijd! Heel leuk ook om je hier te volgen. Succes meid en vooral: Have fun!
  7. Opa van Remmen:
    12 september 2017
    Hoi Chantal
    Dank voor je mailtje,geweldig zoals je het doet,hou je taai.
    Succes op school daar,knuffel,Opa
  8. Ans Peters:
    14 september 2017
    Hallo Chantal, wat super leuk om je te volgen. Al leuke dingen ondernomen gaaf hoor!!! Heel veel succes en plezier de komende tijd. Liefs en dikke knuffel