Stress!

15 oktober 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dit was de eerste week dat alle 8 wekers doorschoven naar "advanced". Dit betekent voornamelijk dat ons eindproject, een korte film van 10 minuten met dialoog, van start is gegaan. Ook al waren we echt ontzettend druk om alles op gang te brengen voor het eindproject, want dat komt er al sneller aan dan je soms denkt, na school waren er natuurlijk ook weer een aantal dingen die we, ook al niet verplicht, wel mee moesten maken natuurlijk. Maandagavond begonnen we met het afscheidsfeestje van Kholoud, iemand uit mijn klas die helaas al snel terug ging naar huis. En daar moest natuurlijk op gedronken en gezongen worden. Ja karaoke zit hier echt overal haha. Het voordeel is dat ze hier allemaal om 02.00 uur al dicht gaan, dus lig je toch nog schappelijk op tijd in bed om de volgende ochtend fris en fruitig naar school te gaan. Dinsdag na school had ik met Adhara afgesproken om een cadeautje te halen want Lucas was jarig. Hij mocht van zijn huisbaas heel lief de tuin gebruiken voor zijn feestje, dus ook dit was weer een geslaagde avond. Woensdag iedereen iets minder fris en fruitig op school, maar we gaan gewoon door, want woensdag na school had ik een afspraak met een karaoke bar die ik graag wilde gebruiken voor mijn eindproject. Helaas ging dit niet door dus zoeken we nog even verder. Donderdag hadden we heerlijk de ochtend vrij, dus natuurlijk werd ik wakker om 8.30 :| Na school werd er in het theater een open casting gehouden voor alle acting studenten. Dus van workshops tot masters kwamen langs en wij waren aanwezig om te kijken wie we kunnen casten voor ons eindproject. Ik heb al contact gehad met mijn voorkeuren en ze komen komende week nog voor een privé casting bij mij. Ik ben benieuwd wie de sterren worden in mijn film. Vrijdag de 13de heb ik samen met Lucas en Marina lekker Amerikaans heel erg lang in de rij gestaan voor, to be continued. En ook al is iedereen aan het stressen om alles geregeld te krijgen voor het eindproject, zaterdag hadden we de Chekovian Workshop waar ook het nodige voor moest worden voorbereid. Het was wel iets waar we iets aan hebben, want we leerden hoe om te gaan met het vast leggen van dialoog zowel met camera als met boom. Dus dat nemen me maar weer mee. Vandaag is het zondag en hadden we vrij, heerlijk. Ik ben vanochtend met school gestart tot een uur of 14.30 en daarna met Larissa en haar moeder naar het Griffith Observatory geweest. Echt heel erg mooi en indrukwekkend. Zeker iets om te bezoeken als je in Los Angeles bent. Nou daar gaan we dan, vanaf morgen de laatste échte lesweek en dat is het 9 dagen draaien en 6 dagen monteren voordat we dit avontuur afsluiten met een korte film. Spannend!

1. Eef:
    16 oktober 2017
    Hi lieffie, wat een leuke blog weer en wat ben je druk! Gelukkig is er af en toe ook tijd voor ontspanning. Wat gaaf dat observatory. Vond het erg fijn om je even te zien en spreken via Skype. Heel veel succes met je eindproject, you go girl!!!
    XXX
  2. Ellis:
    16 oktober 2017
    Wat gaat die tijd toch snel! Veel succes en plezier nog!