Op de helft

9 oktober 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zo de eerste vier weken van het programma zijn alweer voorbij. Dit betekent dat we zaterdag afscheid hebben genomen van de mensen die het programma van vier weken deden. Het is erg jammer dat er al mensen weg gaan, want we zijn een hechte groep geworden met een aantal. Je bent natuurlijk zo veel bij elkaar. Maar niet getreurd we hebben het afgesloten met een gezellige stapavond. Dat we nu op de helft zijn betekent ook dat de overgebleven zes van ons zijn begonnen met de advanced classes. Ja ja we zijn na vier weken al "advanced", haha. Maar over afgelopen week... Maandag was de laatste draaidag voor het Montage project en zowel dinsdag, woensdag als donderdag hadden we blokken van editing tussen de lessen door. Mijn nummer was eigenlijk een beetje lang, maar ik ben zelf toch blij met het resultaat. Ik zal zo snel mogelijk proberen hier een linkje te delen. Mijn directing leraar is altijd heel erg enthousiast over mij en zet mij altijd op een voetstuk omdat ik ook ervaring heb in producing en 1st AD. Is af en toe wel leuk zo een veer in je kont ;P Het is ook fijn dat je privé gesprekken kunt aanvragen, dus ik heb al een beetje een strategie voor mijn toekomstplannen besproken met hem. Nu zijn we alweer druk bezig met het schrijven voor ons eindproject. Dit word een volledige film met dialoog van 10 min. maximaal. Nu gaat het dus echt gebeuren. Alle kleine films bevatten onderdelen die we nu kunnen gaan toepassen in het einddoel. Tussendoor krijgen we nog een Chekovian Workshop om te leren omgaan met dialoog en geluid. Gister had ik weliswaar een vrije dag, dus na te hebben gewerkt aan mijn script ben ik 's middags samen met Lucas naar het strand gegaan. Eerst naar Santa Monica, rondgekeken op de pier, en vanuit daar gelopen naar Venice Beach aka Muscle Beach. Het strand en de boulevard zijn erg leuk en er is veel te doen. Het leeft echt daar met kraampjes, winkeltjes, eettentjes, skatepark en van alles en nog wat. We hebben heerlijk gelopen en gebrainstormd en lekker gegeten. Zo moeten we hier het nuttige met het aangename samenvoegen. Niet zo bijzonder veel te vertellen deze keer, maar ik hoop dat de foto's en de komende video het goed gaan maken. Dikke kus maar weer!

1. Eef:
    10 oktober 2017
    Joh,Chantal wat vliegt de tijd! Net je blog gelezen en je foto's en film bekeken. Ziet er goed uit!!! Veren zijn zeer terecht. Nou en nu Advanced op naar je eindproject. Succes! Dikke kus XXX
  2. Martin & Maria Ebben:
    10 oktober 2017
    Hardstikke leuk, Chantal! Fijn dat je zo geniet en tegelijkertijd ook veel nieuwe dingen leert. Ik ken je als een enthousiaste meid. Die veren zijn vast terecht! Nog veel plezier hoor. En liefs uit Frankrijk,
    Maria
  3. Opa van Remmen:
    11 oktober 2017
    Hoi Chan,
    Wat een goed leer en werk project .
    Geniet van je vrije uurtjes,als het kan.
    Succes in de tweede helft,Liefs Opa.