Dagje hier, dagje daar

8 april 2014 - Denpasar, Indonesië

Omdat de weekendjes weg er al opzitten hebben we de afgelopen week een aantal leuke dagjes weg gehad. En 's avonds gewoon weer lekker in ons eigen bedje geslapen. De week begon natuurlijk met Nyepi, we hebben de hele dag bij het hotel gezeten en aan school gewerkt. Het was op zich wel handig, want niemand had natuurlijk plannen. We konden nog tot 19.00 uur eten krijgen in het hotel en daarna ging alles uit (lampen en wifi). We hebben met een aantal nog een spelletje gedaan bij kaarslicht, hihi best sfeervol. Dinsdag zijn we naar Kuta geweest om te surfen, dit vind ik echt heel erg leuk. Het is even oefenen, maar op de grote plank kan ik al staan en dat is echt heel gaaf. Woensdag hebben we een stranddag gehad in Sanur, en omdat ik voor iedereen al een souvernirtje had, heb ik mezelf ook maar getrakteerd. Dat moet natuurlijk ook gebeuren :P. De volgende dag hadden we een meidendagje, met z'n vieren zijn we naar het Bali Safari en Marine Park geweest. Het was echt heel erg leuk en veel verschillende dieren uit de gebieden Zuid-Amerika, Afrika en Indonesie. Een aantal dieren kon je gevoerd zien worden, zoals de piranha's (niet zo spectaculair als je zou denken, krijgen vast genoeg te eten). Ik ben met een oerang-oetan, papegaai, nog een beest, een leguaan en een luipaardwelpje op de foto geweest. We hebben een dierenshow gezien, met cavia's! en een bussafari tussen de loslopende dieren door. Donderdag hebben we wat boodschapjes gedaan en zijn we met school bezig geweest, want gister en vandaag stond dat nog gewoon op de planning. Zaterdag was er weer tijd voor plezier, namelijk Waterbom Bali. Dat is een waterpark met heel veel leuke glijbanen, sommige met matjes of banden en andere weer zonder iets. Ze gingen echt heel erg hard en er zaten een aantal goede stijle tussen. Bij eentje moest je zelf in een buis stappen en ging het deurtje dicht, toen werd er afgeteld en viel zo de bodem onder je voeten weg, die adrenaline voelde je wel. Zondag zijn we nog druk aan de studie geweest want gister hadden we toets en vandaag de laatste presentatie. School zit er nu dus echt op en omdat ik over, (huilen) vier dagen alweer naar huis kom is dit de laatste blog. Nog heel even plezier maken, morgen naar de tempel Tanah Lot en vrijdag nog een keer duiken. Tot snel allemaal!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Florian:
    8 april 2014
    Uiteraard ben je bij de cavia's geweest, he ;)
    Ziet er allemaal nog steeds awesome uit

Tot snel!
  2. Lyda Sloot:
    8 april 2014
    Hoi, het is weer een mooi verhaal en mooie foto's toegevoegd, geniet nog maar even de laaste dagen, en ook nog veel plezier en tot snel xx
  3. Eef:
    8 april 2014
    we tellen af! tot snel en alvast een hééééle goede terugreis. Geniet van de laatste dagen daar xxx
  4. Oma:
    9 april 2014
    Hai Chantal,dit is onze laatste schriftelijke reactie,want als je weer thuis bent komen de echte reactie's los en daar verheugen wij ons op.Als we terug kijken op die weken,dan moeten vaststellen dat alles TOP was zelfs de studiepunten ,daar mag je best trots op zijn samen met je maatjes,Wij willen je erg bedanken voor de mooie verslagen en foto's die wij van jou mochten ontvangen zodat we altijd bij de les bleven.Het was een geweldige ervaring (en daar zijn we zuinig op). Chantal ons rest nog jou een hele fijne Thuisreis te wensen,we kijken naar Jou uit dikke KNUFFEL O en O
  5. Opa van Remmen:
    10 april 2014
    Hallo Chantal,
    We hebben genoten van al je verhalen die we hebben ontvangen.We zijn trots dat het allemaal zo goed gegaan is.
    Fijne terugreis en zullen blij zijn als je weer thuis bent.
    Veel liefs Oma/opa