Alweer op de helft.

9 maart 2014 - Denpasar, Indonesië

Ik ben net terug van het Gili eiland Trawangan en ik besefte me dat ik over precies vijf weken alweer op Nederlandse bodem sta. Maar daar denken we nog maar even niet aan want er staan nog genoeg dingen op de planning en zo is ook deze week weer veel gebeurd. Heel toevallig waren Jo, Gre, Kim en Tess ook op Bali en dus hadden we woensdagmiddag na school afgesproken in Kuta. We hebben gezwommen, drankjes gedaan en naar de zonsondergang gekeken, want aan hun kant van het eiland komt die op. Daarna zijn we langs de kraampjes doorgelopen en bij Skygarden geëindigd om te eten. Al met al een gezellige dag en leuk om ze even gezien te hebben. De dag erna was ik alweer vroeg wakker en gelukkig kon ik weer baantjes (het zwembad water was niet goed dus we mochten er twee dagen niet in). Die dag zijn we om drie uur vertrokken naar Uluwatu met school voor weer een fieldtrip. Dat is een groot stuk grond met een tempel erop en omdat het heilige grond is moesten we allemaal een sarong om. Daar hebben we een beetje rond kunnen lopen voordat we ons moesten verzamelen voor de Kechak dans. Hierin werd er een verhaal verteld over een prinses die gered moest worden van de reuzenkoning. Het was erg leuk om te zien en ze maakte er een echte show van. Ik heb het hele verhaal op papier, dus voor de geïnteresseerden, even wachten totdat ik terug ben :P. Vrijdagochtend was ons weekend alweer begonnen en werden we vroeg opgehaald om naar het Gili eiland Trawangan te gaan. We hebben een leuk weekend gehad, lekker op het strand gelegen, gefietst, naar een beachparty geweest, lekker gegeten en gedronken en ronduit heel erg veel gerelaxed.

1. Opa van Remmen:
    9 maart 2014
    hallo meiske,
    Weer leuk reisverslag,geniet maar lekker want de tijd gaat snel,veel liefs Oma/opa xxxxxjes
  2. Lyda Sloot:
    9 maart 2014
    Hoi, weer een super verhaal en mooie nieuwe foto,s, geniet nog maar lekker daar. Liefs xx
  3. Oma:
    20 maart 2014
    Hai maatje,hier weer even een kleine reactie uit Zevenaar dat (gat achter dijken). We genieten steeds weer van de mooie foto's en vooral van de verhalen,echt mooi.Wat ons echt elke keer weer verbaast,wat jullie allemaal in een vrij korte tijd ondernemen.Volgens mij is op Bali een etmaal geen 24 maar 48 uur Grapje. Ik ga nu weer naar de volgende reactie want ik loop een beetje achter, maar we spreken en zien elkaar toch vrij regelmatig fijn weekend en geniet er maar van Knuffel O en O XXX