24/7

1 oktober 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het is nu 23.30 hier en ik kan nu na een heerlijke douche eindelijk even zitten vandaag. Dit was me een week zeg, we hebben wel vier dagen gefilmd. Maandag was natuurlijk de laatste regisseur van mijn groepje aan de beurt voor het Continuity project. Dinsdag en woensdag hebben we eerst van 09.00-15.00 het materiaal van de productieworkshop en het continuity project moeten editten en hadden we daarna nog lessen tot 22.00 want het volgende project moest natuurlijk ook weer opgestart worden. Deze week was de opdracht Montage/Music, dat is een muziekvideo die echt een verhaal verteld, dus zonder artiest en die we dan monteren op de maat van de muziek. Ik heb echt een heel gaaf idee voor het nummer 'Zombie' van the Cranberries dat ik graag buiten wilde filmen, dus ik moest ook nog even een vergunning regelen bij FilmL.A. Gelukkig krijgen wij als student korting en is het maar $25, maar normaal zou je er $625 voor moeten betalen! Er kwam nog best wat bij kijken met het regelen, ik moet een brief van school hebben, alle informatie over mijn film op een rijtje, notifications in de buurt uitdelen en de vergunning uiteindelijk persoonlijk ophalen op kantoor. Maar het is allemaal goed gekomen en netjes geregeld. Donderdag zijn we weer met het hele zooitje naar de backlot geweest van Universal Studios en dit keer naar het Western gedeelte. Dat zag er ook echt heel erg indrukwekkend uit en weer leuk om daar te kunnen filmen. Aan het einde van de dag ben ik nog even naar een echt film make-up winkel geweest om mijn zombies te kunnen creëren. Vrijdag was het weer een normale lesdag en hadden we zelfs een toets met camera les. Ik had netjes een A+. Aan het einde van de dag konden we de gear voor het weekend uitchecken. Op zo een dag ga ik maar met de Uber naar school want dat is voor geen mogelijkheid mee te krijgen op de fiets. Daarna kon ik de vergunning halen en moest ik nog even een kostuum regelen want zaterdag was het mijn kans om te beginnen. Voor zaterdag had ik 7 acteurs/actrices geregeld, 3 van NYFA en 4 van LAcasting. Het was een hele warme dag, waardoor mijn zombies een beetje aan het smelten waren, maar ik denk echt dat het resultaat heel erg gaaf gaat zijn. Ik was verder de enige die ging filmen vandaag dus hadden we lekker op tijd vrij. Toen ben ik 's avonds nog met Adhara naar karaokebar the Good Nite geweest. Het was echt enorm gezellig en vals haha. Dan was het vandaag de beurt van Lucas om te gaan filmen, hij wilde ook mijn kamer gebruiken en gelukkig mocht dat. Dus na een lichtelijk moeilijke start vanmorgen zijn we er weer tegenaan gegaan en was het zeker geslaagd. Lucas had een blacklight gehuurd en neonverf voor zijn film gekocht. Daar hebben we naderhand ook nog wat plezier aan beleefd. Nou morgen weer een dag vol met filmen. Spreek jullie volgende week weer!

1. Conny van Remmen:
    2 oktober 2017
    Super leuk je verhalen, komen jullie flink slaap tekort 😍💕
  2. Opa van Remmen:
    2 oktober 2017
    Dank weer voor je verhaal, en leuke foto's
    Geniet er van !
    Liefs Opa.
  3. Marlies Tjarks:
    3 oktober 2017
    Super joh! Krijgen wij de zombiefilm ook te zien?
    X Marlies
  4. Ellis:
    4 oktober 2017
    Ja, ikben ook benieuwd naar je zombiefilm!
    Succes verder! Ellis